View Single Post
  #1  
Old 02-06-2004, 16:57
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default mooie luchthapper.....(polog40)

Geplaatst: Wo Jun 02, 2004 3:39 pm Onderwerp: luchthapper

--------------------------------------------------------------------------------

beste dames en heren(koeken en peren)
zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een ideaale lucht happer voor op m,n 16vg40. niet aan komen met die auto styl dingen want die boeken hek zelf ook daar staat geen platte plasser in.
ik wilde zelf iets lassen en buigen maar als iemand misschien een idee heeft is die altijd welkom en misschien word ie dat hem dan ook nog. heb je iets van jezelf op mijn polo. hahaha
nee maar zonder gekheid ik moet zo,n happer hebben want hij moet goed koelen....
zelf wilde ik een 16v van renault erin lassen maar ik kom er niet aan hier in eindhoven.
als je een idee hebt zou ik graag willen dat je er een foto bij doet hoeft niet maar is wel makkelijk.....
het moet geen cooler ziin net als subaru maar gewoon een happertje voor boven m,n lader....... dus links op de kap als je voor de polo staat,(voor mensen die niet weten waar een lader zit )

hoop dat er een hoop iedeen komen want heb het hard nodig en is altijd leuk om iedeeen te delen met mede polo rijders...
of andere volkswagen rijders.. iedereen z,n idee is welkom

mvg richard-polo
Reply With Quote