26-06-2007, 19:47
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Golfke
aangezien ik de juiste plek niet vind post ik het maar in off topic. Ik vind voorstellen maar normaal dus....
Ik ben dus jens aka golfke. De nickname is eigenlijk gewoon spontaan in me opgekomen tijdens het aanmelden en heeft eigenlijk iets te maken met mijn passie: golfjes. Ik ben nog maar 14 jaartjes jong (niet beginnen af te zeiken hoor, ik ben een braaf jongetje en zal geen dingen posten waarover ik niets weet  ) en ben zo'n 3 jaar geleden geinfecteerd met het auto virus. Algauw bleek dat ik het stilaan beu begon te worden maar puur bij toeval kwam ik in aanraking met tuning. Na heel wat omzwervingen ben ik een vw fan in hart en nieren geworden ondanks dat we hier 2 renaults op de oprit staan hebben  (echt brol bakken.  Op dit moment kan ik niet veel tuning uitvoeren behalve wat knutselen aan de megane scenic (bouwjaar '98) van mijn mama (elke week grondig kuisen, netjes bijhouden en binnenkort een radiootje erin) maar binnen 2-3 jaar wil ik beginnen met een vw oldtimer (liefst een golf 1 of 2) te kopen.
|