13-06-2007, 21:58
|
Forum Newbee
|
|
|
|
16v Kr computer vraagje
Loop met een vraag rondt wie kan mij vertellen wat ik in mijn golfje gti voor een komputer heb zitten?Even wat info over de auto:1.8 16v andere nokassen spagetti met een powersprint uitlaat.Maar nu mijn probleem ik heb hem pas gekocht en hij loopt prima maar toen ik hem kocht zat er al geen koud start klep op?Deze hebben ze gewoon afgedopt.Nu is het dus ook dat hij de eerste meters als ie koud is steeds afslaat ook bij plots gas los laten wil hij wel eens afslaan.Nu wilde ik er gewoon weer een stationair stabilizator op zetten...Maar kan nergens een goed schema vinden.Als ik het nummer van de computer google krijg ik dat het een 1.8 16v kr is?Wie heeft er een duidelijk schema voor mij of weet hoe het zit bij deze blokjes?ook is de nullast en vollast schakelaar niet aangesloten?(niet nodig? zit geen lambda in wie ow wie heeft dit meer gezien?
.jpg) computer met 15 pins
.jpg) drukverhoger van de koudstart
.jpg) injectie systeem
Nu heb ik ooit van een andere 16v dit kastje overgehouden en nou staat me iets bij dat dat te maken had met die regel klep wie kan me hier ff verder in helpen of heeft een goed schema?
_1.jpg)
|