View Single Post
  #29  
Old 09-06-2007, 20:55
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

pff waar begin ik, heb heel veel honda gehad en een yamaha bws..

het begon met dit:




Een honda NSR helemaal orgineel maar opnieuw gespoten in vw geel. Opgebouwd uit een totaal van 3 NSR voor onderdelen. Heb hem daarna 1 maand gereden en toen verkocht aan een jongen in groningen

De 2de was een Honda MBX:


Dit was een orgie aan malossi onderdelen waaronder, een 70cc malossi met uitlaat, membraam en delorto 24 mm carb. het was onderhuids een NSR en dus volkomen legaal omdat MBX orgineel 80cc zijn konden ze toendertijd nogal wat problemen opleveren met politie en verzekering, heb daarom een frame van 1 van de sloop NSR-en gepakt en deze aangepast voor de kapjes van de MBX, tank en overige delen waren verder identiek. Het voorkapje heb ik na lang zoeken gevonden op ibazar (nu ebay) en al gauw was ook dit weer verkocht aan een jongen in rotterdam

als laatst heb ik een bwsje gehad:





70cc luchtgekoeld, simpel technigas uitlaatje en wat ander spul, liep op de autotellet 80 dus was hard zat voor een snor veel gebruikt om korte stukjes mee te rijden, heb er veel lol mee gehad, later aan een meisje verkocht, heb daar nog steeds spijt van ding was echt super relaxed om fftjes op en neer te tuffen overal heen.

Alle brommers spoot ikzelf en knapte ze op, blokjes reviceren en gaan met het spul, toen kwam ik er achter dat ik op brommers reed waar wel heel veel geld inzat en dus verkocht ik ze vrij snel weer heb ook nog een 30-tal MTjes gehad waarvan eentje met een monshock achterbrug nooit mee gereden en snel weer verkocht.

mmm mischien weer een bwsje kopen zijn nu weer spotgoedkoop
Reply With Quote