View Single Post
Old 05-06-2007, 23:41
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Kijk, dat schiet dus al wat meer op. Tis net leren voor een Mechanica toets, veel oefenen zorgt voor snelheid (vrijdag is het weer zover ).

Maar wat je zegt een bolle vijl bedoel je dan dit:

Twee platen staan haaks op elkaar, lasnaad daar waar de platen bij elkaar komen. Deze ga je vertinnen en je zet er een mooie ronding in. Met een radius van pak um beet: 25mm. Hoe je deze glad kan vijlen?

Ik weet niet of zo'n vijl bestaat. Vroeg ik met laatst ook al af. Ik zit te denken om iets van hout te maken. Een plank je van 10 bij 10 en 5cm dik. Die aan 1 zijde met radius 25mm af te ronden en daar dan schuurpapier tegen aan te spannen. Maar dat is niet echt praktisch.

Of bedoel je iets heel anders? Misschien eens het assortiment van Bahco bekijken?

Ik heb de plaat er bijna in trouwens. Zondag de boel afmaken. En dan wil ik eigenlijk met de kabels bezig gaan. Weet je misschien al waar die gaten heen gaan

Maar als je met die wielkassen zo extreem bezig gaat -> heb je wel stands nodig voor meetings!

Dat je je wielen eraf haalt aan 1 zijde en de auto op een stand zet die je op je naaf monteert. Hier op het forum zit wel iemand die de delen in RVS kan uitsnijden met een waterstraal. Dat zou wel dik staan!

Ga zo door!
Reply With Quote