de wielen heb ik nog niet zo lang geleden gepolijst , maar ze zijn vettig van de banden erop leggen en ze hadden ff in de regen gelegen als ik ze poets zijn ze weer mooi glimmend
Gister alleen maar geschuurd , de nodige novorox op plekjes gedaan en de echte slechte plekken blank gemaakt zoals de wielkuip LA en op de hoek links onder .Dit word vandaag gelast , dus daar ben ik nu eigenlijk op aan t wachten heb niet zo veel zin vandaag dus heb nog niet veel gedaan.

deze is ver heen , maar 2 nieuwe beugeltjes maken
De onderste lijst is van de dorpel hier zaten allemaal blaasjes op , nou heb ik dat plastic met een mesje erafgeschraapt hou krijg ik deze nou weer mooi?
Dacht zelf met de brander t plastic eraf halen en dan mat zwart spuiten??

veerpoot brug dat op een golf 2 zat op de sloop , kijken of ik daar wat mee kan was maar 10 euro , dezelfe auto had btw ook shroth 3 punts gordels dus voor de geïnterseerden

metertjes derin gezet past precies duidelijke aansluitschema's derbij
Dat was t wel weer waarschijnlijk komen deze week nog mijn kuipstoelen en gordels binnen en de brug voor achter dan kan ik daar aan beginnen.
En t schijnt dat heldere koplampen met kruis met donkere achtergrond moeilijk te krijgen zijn weet iemand toevallig een adresje???