Allrighty, een tijdje niks laten horen over mijn bus, maar ik heb niet stilgezeten. Hier een lijst van waar ik mee bezig ben geweest.
- 70mm verlaagd met een FormelK demper en veren set. Helaas gaat ie niet ver genoeg naar beneden

dus zoek ik nog andere veren, in ieder geval voor achter. De set bleek met APEX veren geleverd te zijn, maar ik heb al 2 keer APEX veren gehad die niet verlaagde wat ze horen te doen, bagger dus
- nieuwe voor en achter remmen, dus schijven, blokken en lagers voor, trommels en schoenen achter
- nieuwe voorruitrubber; er lekte water naar binnen, dus eerst schoon gemaakt, en plekje gelast en weer in de verf + voorruit erin.
- zwart voorspoilertje gemonteerd (standaard onder multivans etc)
- net een mooie set 7j 16" stalen mercedes velgen gescoord met nette 205/55 en 215/55 Dunlops erom heen, en dat rijdt echt een stuk beter! Minder als een bus en meer als een auto. Zit nu alleen te twijfel of ik ze zwart laat, of zilver, goud of ?? spuit
- Met Bert (DaBART geloof ik) hier op het forum bezig geweest om de ruil brandstofpomp af te stellen, maar dat valt niet mee... hij gaat mogelijk de oorspronkelijk pomp reviseren, kan ik die op het blok zetten. Het gas blijft hangen, waarschijnlijk door de pomp. Maar dat gaat Bert mogelijk/hopelijk uitzoeken!
- mijn iPod rechtstreeks in een versterker en daar boxen aan vast, werkt echt perfect!

Ik heb toch een hekel aan de radio. Zet hem op Shuffle en cruisen!
Ben vast nog wat vergeten... ik ga morgen proberen wat pics te schieten, dat zegt vaak meer dan duizend woorden.