14-05-2007, 20:52
|
 |
Volksforum Crew - Elekit
|
|
|
|
Ja hallo !!
Het gaat nog steeds vooruit,het heeft niet echt stil gelegen, maar eigenlijk nooit echt de tijd (soms ook zin gehad) het bij te werken. Heb in elk geval nog steeds foto's gemaakt, ze staan alleen nog op de camera volgens mij. Zal morgenavond vast eens wat bij elkaar zoeken, en posten.
Links is eigenlijk helemaal klaar, incl tectyl en de hele zooi, voor de hele remmerij schoon gemaakt en achter nieuwe cilinder en nieuwe schoenen, rechts ben ik bijna klaar met het afwerken van het binnenspatbord, bodem bijrijder is zo goed als klaar, alleen nog afwerken. Onder het stoelframe van de bijrijder ben ik nog bezig, daar zit een nieuw stuk in, alleen nog afslijpen enz enz dan links achter nog, zit ook redelijk wat werk nog. Onder de achterbank zaten ook nog 2 gaten, 1 kant is dicht. Als rechts ook klaar is ga ik de bodem nog op schuren, weet nog niet of ik helemaal kaal maak, want dat is lang niet overal nodig, maar wel opnieuw in de tectyl en als dat alles af is moet ik ff zien wat ik ga doen, ik denk de delen die gedaan moeten worden lakieren, of ff een keer goed met de overbuurman praten, maar zit er voorlopig ff niet in eigenlijk