Thread: Mijn Golfje!
View Single Post
Old 11-05-2007, 01:40
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Politie geeft me niet veel hoop. 't Zou ook eens anders. Stel mongolen...

Ben d'r vandaag geweest, en ik ben weer naar huis gestuurd met de opdracht de foto's even uit te printen en mee te nemen. Digitaal / via email hadden ze er niet veel aan.

Morgen dus maar weer terug.

Met de school (IVA-Driebergen) nog contact gehad en ze zeiden dat ze er wel wat aan zouden doen als ze er de kans voor kregen en genoeg bewijzen hadden.

Nog met een paar mensen van het studentenhuis gesproken, waar de auto nu staat, en waar ik nog een kamer aanhoud.
Eentje had het lef me te vragen waarom in vredesnaam ik eigenlijk nog een kamer daar had terwijl ik er niet woon. Ik zal volgende keer wel even aan alle bewoners vragen of ik mijn huur met een maandje mag verlengen.

De anderen schuiven de schuld zo makkelijk mogelijk af en zeggen dat er al een tijd wat Marokkanen en Turken rond het huis zwerven die zich nogal verdacht gedragen. Er wordt dan ook niet even de politie geïnformeerd....

Bovendien is dit geen schade van eventjes snel met een sleutel stilletjes er langs lopen. De auto staat achter het huis, op een enorme oprit. In het huis wonen 20+ mensen, dus er komt echt niemand daar het terein op om midden in de nacht met groot kabaal een uur lang zijn lust bot te vieren op een auto die achter een bewoond huis op een erf staat. Dit is iets dat 100% zeker door bewoners gedaan is, en nog blijft iedereen het ontkennen.

De mensen die al een keer daar geweest zijn weten dat je daar niet even 1-2-3 langs de auto loopt. Je kunt van af de straat niet eens zien dat er een auto staat.

Mooi volk daar op het IVA. Verwende rijkeluis etterbakjes zonder enig respect voor andermans spullen (met uiteraard 1 of 2 uitzonderingen die de regel bevestigen).

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote