View Single Post
Old 07-05-2007, 09:24
danielle's Avatar
danielle danielle is offline
Postwhore

Send a message via MSN to danielle

Zo ik heb hier al een tijdje niet meer gepost. Maar er zijn inmiddels wel flink wat updates geweest, dus bij deze even verkort:
Met Pasen is de ovaal verlaagd, dankzij BKZ, nog wel met de oude bandjes.
fotoos Pasen:

...op de terugweg naar Rotterdam... net voorbij Zuid Beijerland, net voor een parkeerplaats.... ruk aan mijn stuur en de kever werd van links naar rechts geslingerd... langzaam uit laten rollen de parkeerplaats op... kijken... klapband, binnenband geklapt de ANWB heeft de reserveband erop gedaan... en ik kon weer door. Maar de reserveband is net zo oud als de ovaal zelf maar heb het gered.

Zo 27 april zijn er toch 4 nieuwe bandjes onder gegaan. Vertrouwde het toch niet, de klapband bleek geen klapband geweest, binnenband was dubbelgeslagen. Mijn velg was ook niet beschadigd want er zat namelijk nog lucht in de binnenband. Nou ja, nu het zekere voor het onzekere gekozen en achter toch ook andere bandjes. Voor 155, achter 195... Nu begint het een echte ride te worden. En... er zitten weer nieuwe whitewalls onder!!!
Fotoos 30 april meeting Amersfoort

Na de meeting Amersfoort terug gereden naar Waddinxveen en daar lekker gegeten!! Parkeren van de ovaal... er was alleen nog een plekkie in een kuiltje met als resultaat: