View Single Post
  #15  
Old 04-05-2007, 11:48
Golf_1_gts's Avatar
Golf_1_gts Golf_1_gts is offline
Forum junkie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,651
Default

Quote:
Originally Posted by veerzes
Ik ben lekker bezig met de laatste dingen te monteren van m,n MK1 project
Nou vraag ikme af of je een benzine druk regelaar nodig heb als je met webers gaat rijden.
M,n brandstof pomp stopt volgens mij vanzelf als die op druk is .
Ik zie wel eens op meetings fotoows dat er mooie regelaars tussen de brandstofleidingen zitten met druk meters en al , maar is dit nu echt noodzakelijk of is het meer voor de bling bling
Wie O wie kan mij daar antwoord op geven


Wat voor brandstofpomp heb jij onder de auto hangen dan? 5,5 psi...verder geen drukpomp of accumulator ertussen?

Normaal golf 1 pompen:
Carburateur motoren: Mechanische pomp = +/- 0,35 bar
Injectie motoren: Electrische pomp > 6 bar (zoiets)

Allen hebben retour leidingen erop.
Pomp wat je vaak hoort lopen als je hem op contact zet is de drukpomp. Die stopt idd als het systeem op druk is (injectiedruk dan wel).

Ik weet niet of je die zomaar ertussen uit kan halen. Ik zou gewoon een andere (electrische)pomp kopen (tickerpomp) van Facet of Hardi. Speciaal voor dubbele carbs. Leveren ook voldoende volume > 130L/h
Reply With Quote