tjonge jonge ben eerst bezig geweest om een voorste pijp voor de uitlaat van mijn golf te pakken te krijgen, het is nu net alsof er een crossmotor aankomt

maar die komt morgen binnen, dus dat wordt dit weekend onder de auto liggen ipv in de zon.
Ga ik vanmiddag naar de paarden, zet 'm uit, ga jerrycans met water vullen, zet deze in de auto om ze de wei in te rijden...............nix nada niente

Nou ben ik ook wel een beetje eigenwijs geweest de laatste tijd, had het lampje van de accu af en toe wel zien branden, maar hij ging ook weer uit, dus ik dacht mmmmmm los stekkertje ofzo. Nou vriendlief gebeld of ie ff een stroompje kon komen geven en maar weer naar huis gegaan (had ondertussen de paarden al verzorgt).
Onderweg naar huis had ik geen temperatuurmeter, geen brandstofmeter en de radio bleef zwijgen. Hier thuis auto uitgezet, probeer weer te starten en jullie raden het al............... nix.
Vrees dus dat me dynamo naar de haaien is en wat zijn die rotdingen duur zeg, pffffffffffff begint bij 150 euro
Ben daarnet maar in de foon geklommen en heb her en der heengebelt, maar kon niet echt verder geholpen worden. Nou kan ik wel vanavond met de dynamo naar een garage gaan en die man gaat kijken of hij nog wat heeft liggen. Dus straks als ik om half 8 uit me werk kom, kan ik eerst die dynamo er weer uit gaan slopen. Oude auto's zijn leuk, maar soms ..... zucht