ik zoek een slang voor de warme lucht van het spruitstuk naar de inlaat..
ook de aansluiting daarvoor want die zit niet op het spruitstuk...
nu zie ik op het spruitstuk 2 draadeinden zitten en mijn vraag wat hoort daar op of beter gezegd hoe ziet dat er uit ????
kan iemand mij alsjeblieft een foto laten zien hoe die aansluiting eruit ziet
ik heb de wagen zo gekocht en er zat niets op , weet dus mijn god niet wat erop hoort en kan niet vinden verder
misschien is het iets simpels en kan ik zelf namaken , ik neem aan een soort adapter waar de slang op kan en die dan naar die zijaansluiting gaat op het luchtfilter huis (die voorste buis dan)?
of misschien heeft iemand wel zoeits te koop liggen ?? dat zou ook mooi zijn
het is nu wel zomer maar moet toch zon ding aansluiten en wie weet maakt het wel wat uit bij de koude start want de eerste paar km houd hij best in en als de motor warm is rijd hij als een zonnetje .
de motor loopt warm perfect en hij rijd heerlijk dan de wagen , maar koude start is echt klote en dan moet ik eerst 3 drempels over dus kan niet gelijk rustig een snelheid gaan rijden..
dus zijn eigenlijk 2 vragen maar misschien heeft het met elkaar te maken ?!
dus wie heeft er een 1.5 automaat (of handschakel) en kan een foto maken van de aansluiting op het spruitstuk waar die slang voor de warme lucht aanzit en naar de inlaat loopt ??
zou echt zeer welkom zijn
en wie weet er eventueel hoe het zit met die koude start (ook bij warm weer)
ik trap het gas 1 keer helemaal in zoals in het instructieboekje staat (ja ik heb er echt alles bij nog

) en dan start ik met een beetje gas , starten duurt 2-3 keer (meestal 3) voordat hij blijft lopen dan de eerste 3-4 km (rustig rijdend en stoppen optrekken) houd hij in en wil niet echt , daarna smooth sailing en alles perfect.....
als de koude start goed is is het echt perfect , nu is het echt klote zo
dus alle info is zeer welkom
alvast bedankt
groeten richard