View Single Post
  #1  
Old 23-04-2007, 14:55
paultje's Avatar
paultje paultje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 278
Arrow Paultje's Brede Scirocco Te Koop

Helaas moet ik afscheid nemen van mijn geliefde scirocco na al die jaren veel plezier. Dit omdat ik nu 3 auto's voor de deur heb staan waarvan de nieuwste genoeg kost aan wegenbelasting en benzine.

Ik hoop dat een liefhebber interesse heeft want ik zet 'm liever niet op marktplaats.




Hieronder de advertentietekst:

Te koop aangeboden:

Merk: Scirocco
Type: GTX
Bouwjaar: 1989
Moter: 1.8L 8V Multipoint injectie
Km stand: 160.000
Gewicht: 880 kg
APK: 23-04-2008


Afbeeldingen: http://sciroccogtx.spaces.live.com/photos/scirocco/



Helaas ga ik mijn trouwe Scirocco te koop aanbieden. Ik heb er altijd heel veel plezier van gehad en heb nog nooit zo'n betrouwbare auto gereden. Werkelijkwaar heeft hij me in al die jaren nog nooit in de steek gelaten. Het betreft dus een zeer eerlijke betrouwbare en vooral mooie scirocco welke altijd zeer goed onderhouden is.

Alle papieren zijn vanaf dat de scirocco gekocht is aanwezig. Ikzelf ben de 3de eigenaar. De komplete historie is dus bekend en is dan ook bijna een boekwerk. Alle andere boekjes zijn ook aanwezig. Nergens op, in of onder de auto is roest te bekennen. De scirocco staat nog perfect in de originele LA5Y (helios blue metallic) volkswagen lak. Een apk is nog nooit een probleem geweest. Motorisch is de scirocco ook helemaal perfect, geen lekages alles mooi droog, geen rare bijgeluiden en start altijd, heeft 160.000 km gereden (aantoonbaar).

Recent is het volgende o.a. gebeurt;

- Een maand terug heb ik er een nieuwe koppeling en drukgroep op laten zetten.
- Een maand geleden een grote beurt gekregen.
- Nieuwe supersprint uitlaat, van voor tot achter inclusief nieuwe originele 16V einddemper.
- Half jaar oude schokdempers (schroefset), voor en achter traploos in hoogte te verstellen.

Keuze uit een van de volgende sets velgen:

- Verbreed 15inch stalen velgen, voor: 7,5J (z.g.a.n. 195/45R15 banden), achter: 8,5J (z.g.a.n. 195/45R15)
- Gepolijste originele Classic-Line velgen, 14 inch met z.g.a.n. 195/45R14 Toyo Proxis banden rondom.


Kortom een hele mooie originele Scirocco GTX welke zeer weinig in onderhoud kost en afhankelijk van je voet ook zeer zuinig kan rijden. Heb op een lange afstand zelfs 1 o 15 gehaald. Met deze scirocco kun je nog jarenlang met veel plezier en vooral ook veel bekijks probleemloos rondrijden en de leuke en gezellige sciroccoclub en meetings bezoeken. Voor meer informatie kun je me altijd mailen.

De prijs: 2850 euro

Met vriendelijke groeten,

Paul
__________________
Mijn roccoowtje :
plaatje1
kontje

Fotoshoot page1+3