View Single Post
Old 16-04-2007, 16:58
yal yal is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Corrado_G60
Wat is dat nou weer voor vraag, ligt de v-snaar er wel af, ik ben niet compleet achterlijk!! Ik wist idd dat het die 4 imbussen moesten zijn, die had ik ook al los gedraaid. Toen ik de poulie er niet af kreeg begon ik te twijfelen. En ik ben niet alleen mn d-riem aan het vervangen, ik ben de koppakking aan het vervangen, aan het ombouwen naar dubbele carb en kortom de hele golf aan het verbouwen...

Uit je vraag kon ik niet opmaken of je er wel of geen verstand van hebt!
En ik heb nooit beweerd dat je compleet achterlijk zou zijn, was niet eens in me opgekomen.

Ik heb mijn kop er ook afgehaald, en laten reviseren, alle kleppen nieuw,geleiders etc. De kop heb ik direct laten flowen en de kop laten vlakken, die was iets krom.

Blokje loopt weer super nu, alles is ook nieuw op het onderblok na dan.
Compressie is ook weer toppie! En nul olieverbruik.

Kijk eens heel goed naar je uitlaatspruitstuk!
Vaak scheuren die, mijne ook dus direct een supersprint spaghetti spruitstuk erop gezet, maakt een heel mooi diep geluid nu met orginele dempers.

Ben benieuwt hoe je motor gaat klinken op carbs,lijkt me wel dik.

Voordat ik aan de demontage van mijn gti begon, blafte ik 2 weken van te voren 2 maal per dag alles in met WD40.
Scheeld een hoop ergenis, en alle tapeinden van het spruitstuk etc kwamen er heel uit.

Veel plezier,
de grtn yal
Reply With Quote