15-05-2004, 10:32
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
oke, de volgende keer is vandaag.... het zint me toch nog niet, en krijg overal de opmerkingen.. zou jij je kleppen niet eens stellen...
en idd, er zit nog steeds teveel ruimte op... maar nu komt het: ik krijg de imbus niet goed in de stelbouten, tenzij ik die, ik denk dat het klepstoters zijn(?) een beetje verschuif.. en dan klopt de klepspeling wel aardig.. toch lijkt me dit niet gezond! zijn mijn klepstoters dan nog wel goed? bij sommige wil het wel goed namelijk...
ik snap het niet meer... :S twijfel aan de hele motor... eigenlijk zit ik er aan te denken de motor er uit te halen, en de jetta te verkopen voor iemand die er wat anders in wil hangen... want volgens mij is het concept van de carb's veel beter dan dat het bij mij werkt...  Dus ben wel benieuwd hoe het wel zou horen...
Of ik haal de motor er uit, en ga em later hier weer inbouwen.... kan ook.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|