Zijn we er al Fred...
We hebben dus allemaal gelijk met ons eigen manier van opvatten...
een CL en een GTI beide met hetzelfde universele FK 60/40 setje werden verlaagd.... ten minste dat is "onze" indruk... De CL wordt aan de voorkant dus 60 mm verlaagd. En de GTI 40 mm ten opzichte van de 20 mm die ze al had... Maar ook 60 mm totaal gezien de standaardhoogte van een Golf(die zien we als de hoogte van CL e.d.)
een CL en een GTI werden verlaagd met een 60/40 setje wat voor beide types de verlaging aangeeft vanaf de af-fabriek verlaging... GTI
stond al 20 mm lager en met dit verlagingssetje zou je hem voor
nog 60 mm verlagen. dan zou hij
ten opzichte van de CL af-fabriek 80 mm lager staan... en is dus de GTI werkelijk
nog eens 60mm. verlaagd. Dit is jou indruk... Misschien wel zo terecht.
De vragen zouden dus eerder moeten zijn:
is de FK set voor beide modellen gelijk, of zijn voor een CL en GTI 2 verschillende setjes 60/40 verlaging, die vanaf af-fabriek-hoogte 60/40 verlagen...
Dennis gaat uit van de zelfde dempers, GTI had standaard 20mm verlaginsveren(ten opzichte van de CL), en een CL had dus de standaard hoogte... voor elke set ga je de veren vervangen met 60mm verlagingsveren, maar let wel, 60 mm verlagingsveren vanaf de standaardhoogte!(CL standaardhoogte dus)
Fred gaat uit van 2 verschillende sets veren, 60 mm vanaf de CL af-fabriek hoogte, en een set 60mm verlaging vanaf de af-fabriek GTI hoogte(wordt dus een set veren die 60mm verlaagd ten opzichte van de al 20mm kortere veren die deze af-fabriek heeft)
tis een wereld van lezen en intepeteren...
