Thread: kubel gekocht
View Single Post
Old 22-03-2007, 07:58
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier

Gister had ik mijzelf een vrije dag gegunt en besloot om "even" naar zevenaar te knallen met de kubel ....

vol goede moed vertrok ik uit boxmeer,MP3 speler met lekkere sound op, en de zonnebril lekker achter een vrachtwagen aan op de A73 100 km/h

toen stukje binnendoor,en moest bij een stoplicht wachten (stond als 1e)
groen gas! KOEK ! ^$#%$#^* afgeslagen .... en denk je nou dat ik hem aan de gang kreeg ......GVD ....iedereen toeteren etc 500 m lange rij achter me effin ......ik was not sow cool anymore

na 5 min kreeg ik hem weer gestart en vervolgde mijn weg naar mijn ouders (kwam ik toch langs onderweg) even laten zien dat dat "ding " echt rijdt zeg maar mooi mooi ! wil ik wegrijden .... NOT weer niet aan de gang te krijgen ....

na 10 min proberen ..eindelijk ! Pa had maar besloten om mee te rijden om evt. assistentie te verlenen

Verder verliep de reis naar zevenaar zonder problemen (ow ja mis nog een blauwe wieldop....wie um vind .... )

nadat we door nico welkom geheten waren ( workingclass) had ik nog wat vraagjes over het 1 en ander...hij kijkt even naar de motor...prutst ergens aan EN .....niets meer ..... compleet gestorven ....
na veel proberen heeft nico er een andere ontsteking ingezet en hij liep weer (de mijne gaat in de revisie og de kliko in)
en beter nog : als ie warm is start ie ook

dus bij deze bedankt voor de hulp en koffie !