Nu hadden we de wielkuipen voor en linksachter in de strijkkit gezet.
Nu was het de beurt aan de kokers onder de deuren.
Naden kokers links en rechts onder de deur in de strijkkit
De onderstaande foto's behoort trouwens nog eerst bij het alleen de naden in de strijkkit zetten.
Kokers links en rechts onder de deur geheel in de strijkkit
De koker hebben we vervolgens ook geheel in de strijkkit gesmeerd.
Hierdoor kon je wel een goede overgang creƫren tussen het schoongemaakte gedeelte en het oude bitumen.
We hebben ten slotte de gehele bodem niet van het bitumen ontdaan, maar alleen de kokers.
Dit was ook overbodig, want als je na gaat dat de kokers er nog tiptop uitzien, waarom zou je dan de gehele bodem gaan steken ?
Ten slotte is de bodem ter plaatse van de kokers het roestgevoeligst.
^^Dat bruine is het BeroPur dat uit de koker sijpeld
^^
Gedeelte bij reservewiel in de strijkkit
Ook een gedeelte bij de reservewiel hebben we van het bitumen ontdaan.
Hier willen ze ook graag gaan roesten.
Echter troffen wij hier ook geen sprankje roest aan.
Dus dit ook weer met de gebruikelijke methode in de zinkspray en primer gezet en vervolgens in de strijkkit.
Alleen heb ik van het kaalsteken van dit geen foto's, maar dit geloven jullie wel.
