View Single Post
  #32  
Old 17-03-2007, 22:18
golfr32's Avatar
golfr32 golfr32 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 832
Default

We hebben besloten hetzelfde bij de wielkuipen achter te doen.
Mede omdat we al zagen dat er al het één en ander in de wielkuip RA was ver-/ doorgeroest (gat achter de benzinevulhalspijp en twee verroestte bevestigingspunten van o.a. de benzineleiding en plastieken beschermkap).





Het uitsteken was wel te doen, met uitzondering van de flappen van de schilden bij schokdempers. Dit hebben we toch nog voor elkaar gekregen.




Aan de wielkuip LA was niks qua roest op te merken.
RA bleef het bij de vooraf opgemerkte 3 roestige punten.
Hoogst waarschijnlijk wordt door de spuiter de wielkastranden achter eruit geslepen en vervangen door reparatiestukken.
Maar dit hangt af wat de spuiter erover denkt.
Als het voor 'm meer moeite kost om overal stukjes uit te slijpen en weer in te lassen, dan de gehele wielkastranden eruit te slijpen en een reparatiestuk voor in de plaats in te lassen, dan wordt het gewoon 2 reparatiestukken.

Op het eerste gezicht lijken de wielkastranden achter er nog perfect uit te zien.
Maar schijn bedriegt, want aan de achterzijde verschijnen her en der roestpuntjes.

Omdat de spuiter nogal wat laswerkzaamheden aan de wielkuip RA te verrichten heeft kunnen wij dit nog niet gereedmaken.
Dus reste ons alleen nog het in de zinkspray en primer zetten van de wielkuip LA, na de ondergrond eerst doodgeschuurd te hebben en ontvet te hebben.

Wielkuip LA in de zinkspray



Wielkuip LA in de primer

Reply With Quote