Gisteren middag rond een uur of vier werd ik gebeld door iemand dat mijn ouders een auto ongeluk hadden gehad
2 tellen later kreeg ik mijn moeder huilend aan de lijn of ik aub zo snel mogelijk wilde komen...
ik heb alles neer gegooid op de zaak en daarheen gesnelt...
ik zag in de verte al dat het goed mis was overal sirenes en zwaailichten van brandweer,politie en ambulance
eenmaal bovenop het viaduct (A13) schrok ik pas echt...
ik dacht er moet heel wat mis zijn met me ouders maar omdat ik me moeder aan de lijn had gehad wist ik wel dat ze redelijk bij kennis was e.d.
me vader was er wat minder goed aan toe dan me moeder...
die was in de gordel met zijn hele gewicht op zijn raid stuurtje geklapt...
heel erg pijn in de borst en kon slecht ademen...
me moeder die had pijn in de borst door de gordel en een dikke hand waarschijnlijk tegen het dash geslagen oid...
me vader is met zuurstof naar het ziekenhuis afgevoerd waar mijn broertje (vwropie) inmiddels al geariveerd was om me vader op te vangen...
mijn moeder is er met een ambulance bezoek vanaf gekomen en is later met ons mee naar het ziekenhuis gegaan...
waar ze toch nog even voor de zekerheid foto's hebben gemaakt...
rond een uur of 8 sávonds mochten ze beide gelukkig weer naar huis...
er waren geen rare verwondingen aan vitale delen gelukkig...
alleen waren ze beide flink blauw en hadden ze erge pijn in de borst...
met de auto daarin tegen is het helemaal afgelopen terwijl me vader net zo blij was dat ie is een keer een mooie dikke wagen had...
ziehier de foto's van hoe en wat...
zo is het gebeurd:
me vader kwam vanaf Delft het viaduct oprijden om naar huis te gaan...
viaduct is 2 banen 1 van Delft en 1 naar Delft...
mijn vader reed dus in de richting van Ypenburg van delft af dus...
de andere kant op reed er een leswagen en daarachter de primera die dacht even de leswagen in te halen...
alleen had ie me vader even over het hoofd gezien...
dus die primera is zwaar fout inhalen op een viaduct met een doorgetrokken streep...
maar gelukkig zijn mijn ouders weer thuis...
vanavond gaan we als het goed is kijken voor een nieuwe Golf 16V voor me vader...
groetjes Johan...