View Single Post
Old 28-01-2007, 15:38
T-bo T-bo is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by DeNB3rt
Vanwaar benje T-bo? ziet er wel niet zo mooi uit! hopen voor jou dat het ok komt(je hebt die kerel toch laten tekenen?). Best flink wat schade (voorplaat, zijscherm,moterkap,binnenscherm terug rechten ).
Maar niets onherstelbaar.
Stond deze auto trouwens niet te koop?

Ik ben van Herenthout, belgenland. Schade is zeker te herstellen, het zal die verdomde opelrijder alleen een flinke duit kosten! Natuurlijk heb ik hem laten tekenen, hij geeft zijn fout ook toe (ook op aanrijdingsformulier: "Ik ben in fout") dus hij zal moeilijk niet kunnen betalen denk ik.

Iemand een idee of het echt zo is dat ik dit beter in der minne regel met die persoon, dus dat zijn verzekering er niet tussen komt?
Bijvoorbeeld als ik zeg tegen de persoon die me heeft aangereden dat de herstelling zoveel gaat kosten (bestek laten maken vr spuitwerk + nieuwe stukken) maar hij vind dit teveel...
Waarna ik het ongeval aangeef aan mijn verzekering en zijn verzekering dus moet tussenkomen.
Dan ben ik bang dat ze men golf pertotale verklaren omdat de waarde van zo'n oude auto zo goed als niets is...
Kan dit gebeuren want dit is men eerste ongeval n heb hier helemaal geen ervaring mee
Reply With Quote