23-01-2007, 12:27
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Ik zal maar weer eens wat posten. Auto staat nu dus zonder motor en interieur is ook bijna compleet gestript  Wil gewoon alles even netjes doen (bekabeling etc) en nog bepaalde dingen vervangen. Verder ga ik wat onnodige gaten dichtlassen in de motorruimte en die vervolgens weer in kleur laten spuiten. Had eerst plannen om motorcarbs of nog mooier itb`s te gaan plaatsen, maar daar wacht ik nog maar even mee (wil zometeen weer kunnen rijden in de lente/zomer). Motorische projecten verschuif ik naar komende winter.
Ben net gestopt met mijn opleiding dus heb nu genoeg tijd om te sleutelen. Heb de onderstellen van mijn stoelen aangepast, zodat de stoelen er nu normaal in kunnen. Verder heb ik ogen gelast aan de achterste veerpootbrug voor de gordels. Heb vandaag nog op de planning om eindelijk eens de rolkooi af te maken zodat die eindelijk eens gecoat kan worden
Zet je je auto voor het eerst in maanden buiten .. gaat het sneeuwen
Stoelen en gordels op de goeie plaats. Had de ogen achteraf gezien beter een halve slag kunnen draaien zodat de gordels recht hangen. Helaas kom je altijd pas later achter zulke dingen  Ik lig er niet wakker van .. ze doen het zo ook wel goed

|