View Single Post
Old 16-01-2007, 10:20
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur

Quote:
Originally Posted by Brazen
I call it death in the air!!!

Het is inderdaad erg rustig in het luchtgekoelde gedeelte, maar als ik dat vertaal naar mijn eigen situatie,
dan kan dat ook niet anders.
2006 was voor ons een druk jaar. Erg druk op het werk (en daar moet tenslotte toch 4 man van eten),
veel kleine klusjes voor anderen gedaan, de verbouwing die thuis -nog steeds- aan de gang is, en -niet
in de laatste plaats- door de geboorte van ons tweede kindje in Augustus, dit keer een meisje !!
De eigen auto's hebben zodoende op een laag pitje gestaan, en ik vrees dat er de komende maanden ook
weinig tijd voor gaat komen. Heb wel wat dingen op stapel staan, maar wanneer ik daaraan toe ga komen
is nog een groot vraagteken .. misschien volgende maand, misschien ook pas ná de zomer.
Voorts vind ik het ook een beetje overdone om van ieder boutje, moertje of lasklusje wéér een topic te up-
daten. Pas als er echt iets interessants te melden is vind ik het de moeite waard om anderen daarvan ook
op de hoogte te brengen. Zie dat ook om me heen gebeuren .. iedereen rent niet gelijk meer naar z'n pc om
een foto te posten van hoe mooi z'n kentekenplaat met chromen randje gemonteerd zit.

Wat andere forums (fora voor de azijnpissers onder ons) betreft heeft Sander wel een punt. Ieder VW model
heeft tegenwoordig z'n eigen forum, waar men wat gerichter met z'n vragen en problemen terecht kan.
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote