View Single Post
Old 11-01-2007, 17:13
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Post Wie het breed heeft....

Quote:
Originally Posted by mauce
Mijn ruitenwissermotor stond ook op "overlijden " dwz allerlei rare fratsen en rare geluiden .
Dus een week geleden op marktplaats voor mijn Vento een wissermotortje gekocht voor 25 euro vanuit een Golf vr6 III .
Erin gezet en hij doet het weer als vanouds .

Echt niet naar de dealer en de hoofdprijs betalen !

Tja; deze reacties verwachtte ik natuurlijk al!
Begrijp het niet verkeerd; de laatste keer, dat ik bij de dealer was, is 2 jaar geleden; moest ik geleidingsblokjes voor mijn Golf 2 stoelen hebben (totaal € 8,-) en de keer daar voor? Ik zou het ècht niet meer weten; moet vóór '97 zijn geweest!

Kortom, ik kom ècht NOOIT bij de dealer, maar het probleem was zo onduidelijk, dat ik voor onderzoek tòch maar ff langs ging. Met de gedachte, dat ;'t toch wel het relais zou zijn; maximaal € 50,- of zo...
Ik had het probleem ook hier dus al voorgelegd, maar er kwam geen oplossing...

Toen de motor dus kapot bleek te zijn, had ik zoiets van: ...doe ook maar...; ik was er toch al en het onderzoek duurde samen met de wachttijd ook al ruim een uur...
Achteraf gezien moest ik natuurlijk keihard "NEE!" zeggen en vervolgens linea recta naar de sloop!
Maar ja; ik had nèt een eindejaars-uitkering gehad en als je geld op je rekening hebt staan, geef je 't ook erg makkelijk weer uit, hè?

Maar voorlopig ben ik wel weer genezen van de DEALER, hahahaha!
Het enige leuke eraan is, dat je in je wachttijd ff lekker door de showroom kan dolen, ff in een hele dikke Audi zitten, etc, zònder dat de verkoper in jou een potentiële klant ziet!

EDIT: Het verhaaltje was eigenlijk min of meer, om een einde te breien aan dit topic, dus van mij mag er NU een slotje op!
(Het topic gaat nl. weer een hele andere kant op.....)

Greetz Vento Vive
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote