28-04-2004, 21:38
|
 |
Volksforum Crew
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Ik ben meestal niet van het reageren maar ik doe het nu toch,!!!
Voorbeeld:
Neem een golf 3 vr6
Zet er lexus achterlichten in laat het interieur lichtblauw leer bekleden laat de buitenkant 6 cm uitbouwen met polyester stop er een TT dashboard in in groen alcantara doe er ook nog eens een 15 delige neon set onder en 18 inch chrome velgen met verlichte ventieldopjes.
Doe er ook meteen airride onder.
Laat wat deeltjes van de motor verchromen en polijsten.
Spuit de motorruimte schoon en spuit deze vooral niet in de kleur van de auto
Maak het af met een fraaie flipflop lak en hoppa ! je hebt een auto van ongeveer 25000 euro staan.
Oh ja en zet hem dan ook nog bij de S&S neer terwijl hij nog niet af is en vol met troep ligt.
Wat heb je dan?
Inderdaad ja een auto waar iedereen een foto van maakt en waar iedereen het over heeft.
Maar IK denk dat je in de s&s helemaal nergens gaat komen.
Het gaat namelijk niet hoeveel je er in stopt maar wat je erin stopt.
En zorg dat alles af is.
Koop niet het duurste wat in de autostyle shop ligt.
Zoek eens verder en verzin zelf iets.
Ik las net ook en stukje over "Die mivw zet de autos in de winter lekker binnen,zo kan ik het ook"
Doe dat zou ik zeggen,met het geld wat wij in de winter besparen kunnen wij de auto het jaar daarop weer mee verfraaien.
en in de winter rijden we in een oud golfje 2 van 50 euro.
Zet een vr6 maar eens 7 maanden stil ? snap je
Wij hebben ook niet een eindeloos budget.
Ik heb mijn auto nu 5 jaar en elk jaar doe ik er iets aan of niets.
Je kunt zo'n auto nou eenmaal niet in een jaartje bouwen.
En als je de adresjes weet kom je er ook achter dat een TT dashboard niet veel duurder hoeft te zijn dan een van een golf 3.
Het inbouwen is wel een ander verhaal.
In de winter maken we aardig wat km om de juiste spullen te krijgen voor niet al te veel geld.
In de loop van de zomer zal onze nieuwe golf 2 gepresenteert worden en dit is een typisch geval van low budget.
En deze auto in in 2 jaar gemaakt.
Mischien is het probleem hiermee opgelost?????
|
Amen!!!
|