View Single Post
  #106  
Old 28-04-2004, 20:26
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,965
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
Ik was om half elf al op jou meeting... en kwart voor drie.. na nog de 10 min, die om half drie ofzo werden genoemd, wachten op de prijsuitreiking ben ik toch gegaan.... Maar dat had verder niks met de klasering te maken..... En heb ook steeds gezegd... vond het een erg goeie meeting, weinig entreegeld vragen, gewoon simpel, maar juist in mijn ogen wel veel waar voor mijn geld...

"de "mooie" auto's express niet mee laten doen"
"Wij komen toch niet gauw naar deze meetings toe, dus hebben anderen tijdens deze meetings kans op een beker..."


mensen uitsluiten is een rare oplossing in mijn ogen. En eerst kijken of de MIVW club gaat, om in geval van "niet" een kans te maken op een beker?? .....
euhm... naja... is een optie.. lol


Ik kan met mijn blote oog toch denk ik best wel zien in welke auto veel geld zit, en welke het met minder (financiële)middelen heeft moeten doen....

voorbeeld:
neem een Golf III dash in een GolfII, of een TT dash in een golf II... lijkt me wel een duidelijk voorbeeld van: TT was leuk geweest, maar golf III ook al vet.... Als die gene een TT dash kon betalen denk ik dat ie daar voor was gegaan.. Maar diegene wil ook nog een schroefset hebben... liever air-ride... maar dat ligt buiten budget...

En toch "moeten" deze tegen elkaar concuren bij een S&S....


Maar als je mijn standpunt goed leest, over klasse's, lijkt me dat wel duidelijk....

En volgens mij zijn waarde klasse's best goed in te delen.... Met een beetje eerlijkheid van de eigenaars, en een beetje proffesioneel inzicht van de jury(soort van taxateur er bij misschien, niet te officieel, maar gewoon in twijfelgeval een liefhebber die er verstand van heeft...)


Maar we hebben inderdaad de zelfde hobby, en we houden het echt wel gezellig... Ik ga nog even graag naar meetings, en gung iedereen zijn prijzen van harte... dat daar even geen misverstand over bestaat....

Maar ik dacht dat met een beetje andere insteek meer mensen aan bod kunnen komen. Tis gewoon een idee....


Ik ben meestal niet van het reageren maar ik doe het nu toch,!!!



Voorbeeld:
Neem een golf 3 vr6
Zet er lexus achterlichten in laat het interieur lichtblauw leer bekleden laat de buitenkant 6 cm uitbouwen met polyester stop er een TT dashboard in in groen alcantara doe er ook nog eens een 15 delige neon set onder en 18 inch chrome velgen met verlichte ventieldopjes.
Doe er ook meteen airride onder.
Laat wat deeltjes van de motor verchromen en polijsten.
Spuit de motorruimte schoon en spuit deze vooral niet in de kleur van de auto
Maak het af met een fraaie flipflop lak en hoppa ! je hebt een auto van ongeveer 25000 euro staan.

Oh ja en zet hem dan ook nog bij de S&S neer terwijl hij nog niet af is en vol met troep ligt.

Wat heb je dan?

Inderdaad ja een auto waar iedereen een foto van maakt en waar iedereen het over heeft.

Maar IK denk dat je in de s&s helemaal nergens gaat komen.

Het gaat namelijk niet hoeveel je er in stopt maar wat je erin stopt.
En zorg dat alles af is.
Koop niet het duurste wat in de autostyle shop ligt.
Zoek eens verder en verzin zelf iets.

Ik las net ook en stukje over "Die mivw zet de autos in de winter lekker binnen,zo kan ik het ook"

Doe dat zou ik zeggen,met het geld wat wij in de winter besparen kunnen wij de auto het jaar daarop weer mee verfraaien.
en in de winter rijden we in een oud golfje 2 van 50 euro.
Zet een vr6 maar eens 7 maanden stil ? snap je

Wij hebben ook niet een eindeloos budget.
Ik heb mijn auto nu 5 jaar en elk jaar doe ik er iets aan of niets.
Je kunt zo'n auto nou eenmaal niet in een jaartje bouwen.
En als je de adresjes weet kom je er ook achter dat een TT dashboard niet veel duurder hoeft te zijn dan een van een golf 3.
Het inbouwen is wel een ander verhaal.


In de winter maken we aardig wat km om de juiste spullen te krijgen voor niet al te veel geld.

In de loop van de zomer zal onze nieuwe golf 2 gepresenteert worden en dit is een typisch geval van low budget.
En deze auto in in 2 jaar gemaakt.




Mischien is het probleem hiermee opgelost?????
Reply With Quote