Quote:
Originally Posted by jasper
en dat over de M.I.V.W die jongens hebben gewoon super autoŽs een voorbeeld voor iedereen !ze doen vrijwel alles zelf en stoppen er veel geld in! dus zeker terrecht dat ze veel prijsen winnen !!  !!
|
Ik doe ook zo goed als alles zelf, maar heb niet zoveel geld om er in te stoppen... Terecht dat ik nooit een prijs zal winnen?
gaat dus wel allemaal om geld, wie het meeste kan investeren, die loopt weg met de prijzen, hoeveel ie dan ook zijn best heeft gedaan, en wel of niet zelf heeft gedaan.
Wat ik dus steeds probeer te zeggen: maak klasses waarin iedereen die zijn best doet een kans maakt.... En dus niet alleen voor iedereen die zijn best doet, en wat meer geld missen kan. Verdeel het niet direct per type auto, maar eerder per "waarde".... doe bijvoorbeeld een "studenten" klasse... of een "big budget" klasse... in zown klasse kan een Golf I wel met een jetta II concureren bijvoorbeeld.... of een golf II met een scirocco I... En in de hogere klasses kan een vento of bora ook wel concureren met een golf III of IV, of passat bijvoorbeeld, maar ook een voor aardig wat centen verbouwde Golf I(1.8T TT motor met 4wd systeem en rare fratsen) zou hier in mijn ogen een kans kunnen maken....
In mijn ogen heb je dan meer reden om op een meeting ook te wachten tot de prijsuitreiking.
Maar ik had ook al gezegd, net als Sabine wat mooier doet in haar verhaal... Je bent zelf trots genoeg op je eigen auto om een beker wel te kunnen missen...
Maar daarom vind ik wel dat je met een andere klassering misschien ook wel eens meer kans mag maken op een waardering in de vorm van een prijs... Want je ziet zelf ook wel op meetings dat er hele mooie, naar eigen stijl, en met eigen inspanning verbouwde, VW's staan, waarvan je van te voren al weet, die halen het helaas toch niet bij de rest.... (en dat heeft dan vaak te maken met geld) En dat vind ik wel jammer.
eind opmerking:
irl ben ik niet zown zeikerd, pratert.... dit is gewoon mijn idee voor wie het wil lezen...
