View Single Post
Old 27-04-2004, 08:56
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC

Oh ja, en om nog even terug te komen op de "discussie" over airride en bekers;

De één heeft gewoon veel geld en kan zijn auto snel mooi maken met alle gadjets erop die je je maar kan bedenken, natuurlijk is dat klote voor de mensen die dat geld niet hebben en langer moeten sparen ervoor......
Ik moet ook elke maand krom liggen om beide auto's te kunnen opfraaien en repareren maar ik weet toch dat ik nooit een prijs zal winnen, misschien ooit met de kever op een algemene vw meeting maar dat zal dan zijn omdat ik de enige met een kever ben.
Ik hecht veel waarde aan mijn auto en ben er errug zuinig mee, hoezo?? Omdat ik er hard voor moet werken als hij stuk gaat en misschien is dat maar goed ook anders blijf ik hem verkrachten....
Maar ik geef eerlijk toe dat als ik ook zoveel geld had dan reed ik nu ook met een airride, tt interieur, dikke instalatie met dvd speler etc...
Ik ben blij dat er mensen zijn die het kunnen betalen, ik heb het geld niet maar ben blij met de golf en kever die nu bij mij voor de deur staan, en ook al win ik er geen bekers mee, ze zijn van mij en ik ben er trots op en daar gaat het toch om??????
Maak je je auto mooi voor jezelf of voor een ander??
Genoeg mensen maken hem voor anderen, om te laten zien wat ze hebben of voor de bekers, ik doe alles voor mezelf zodat ik sóchtends waker wordt, naar buiten kijk en gewoon trots ben op de 2 vw's die buiten staan!!
Reply With Quote