View Single Post
Old 20-12-2006, 08:52
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

bedankt voor alle reacties, erg leuk om de verschillende meningen te horen. ik zeg zelf dat ik twijfels heb, maar eigenlijk wil ik dat meer beschrijven als een luxe-probleem: beide velgen staan gewoon onwijs dik!

de photoshop van knarfmk1 . ziet er inderdaad goed uit, maar of het realistisch is?! ik moet er wekelijks 500+ km mee rijden (daily dus), dus zonder airride zal het zo niet gaan, maar zakken gaat ie nog wel een stukje is de bedoeling. voor een cm en achter 2 cm zal alweer een stuk schelen.

@beetlefreak: werk idd op het IBF

ik heb besloten eerst zowel de porsches als de schmidts maar even niet te verkopen. Waarschijnlijk gaan de schmidts uit elkaar en helemaal onder handen worden genomen. Harten ook vol polijsten of in een kleur. De porsches blijven in eerste instantie even zoals ze zijn...

Eerst maar op zoek naar originele electrische spiegels en ergens mn achterlichten ruilen rode 6n2 lichten.

Welke velgen (dus niet alleen de porkers en schmidts) zouden nu het best tot zn recht komen op mijn polo?? Breng me eens op goede ideeen...