Thread: Mijn Golfje!
View Single Post
Old 07-12-2006, 02:02
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Edition_one
wordt wel een tijd voor nieuwe foto's van de golf
Hoe die er nu bijstaat...met al die us spul erop
rijdt ie trouwens al?of nog steeds met dat ene draadje achter bezig bij de vlotter?

Het stekkertje heb ik, maar toen ik weer naar Driebergen ging had een huisgenoot de kabelschoentjestang meegenomen naar huis, per ongeluk, maar toch vervelend.
Daarna zijn er wat prive-dingen geweest die me een beetje verhinderd hebben verder te werken.
De US onderdelen komen er voorlopig nog even niet op, het gaat me er nu vooral om de auto APK-klaar te maken.
Het grootste probleem hiervoor zijn de aandrijfassen die ik nog moet vervangen en waar nieuwe hoezen op moeten komen. Het werk stelt niet zo veel voor, maar de hoezen kosten weer veel geld. En ik krijg die verrekte dingen niet los!

Quote:
Originally Posted by voklswien
ik had wel dorpels liggen van een golf met dikke bumpers
en ik woon vlak bij arnaud ...had ff gebeld

Benne we 'n bietje laat mee, niet?
Ik heb waarschijnlijk al een setje gevonden, moet het alleen wel nog even ophalen. Ja, dat drama begint weer.
Mensen die spullen aan me verkopen, weet waar je je op inlaat. Ik kom ze waarschijnlijk pas met pasen ophalen. Pasen 2012...

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Pasen die van de jetta niet ????
Die dorpellijsten

Jawel.
Maar zoals ik al eerder zei: dit Golf-project moet helemaal gratis blijven. De twee Jetta's zijn door onderdelenverkoop gratis geweest, en hebben genoeg geld opgebracht om de Golf van te financieren.
Echter, een van de verkochte delen was de lijstenset, met skirts. Ze zijn toen naar Mark (Edition_One) gegaan, en vinden nu waarschijnlijk weer hun weg terug naar een van mijn auto's.
De skirts tenminste. De lijsten voor de deuren heb ik van de sloop, en de wielbogen komen bij Arnaud vandaan: G60
Jip, G60 lijsten op dunne bumpers. Eens zien hoe dat er uit gaat zien.

Btw, je bedoelt deze Jetta? Daar valt echt niks bruikbaars meer af te halen.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote