View Single Post
  #291  
Old 30-11-2006, 23:17
Moroder's Avatar
Moroder Moroder is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,205
Send a message via MSN to Moroder
Default

Tis alweer bijna 3 maand stil geweest op dit topic !!

Maarja ondertussen wel wat dingetjes veranderd hoor .
Heb laatst in de 8 klepper een 'tamme snelle' nokkenas gemonteerd samen met een verstelbaar nokkenastandwiel. Rijd op zich wel leuk nu . En behoorlijk zuinig bij fatsoenlijk gebruik .

Maar sinds ik bij Schadenet in Assen heb stage gelopen, en nu bij Van Diest in Groningen mis ik toch de snelheid in de Golf . Constant in vrij dikke auto's rijden bij mijn stage, dus het begint steeds erger .

Dusssssss....

Heb ik een 16v KR gekocht!!
met een 7G Versnellingsbak (zelfde verhoudingen als FM bak) .

Ik heb al een soort van plannen, en we zien wel wat we er van waar maken .

*K-jettronic van een Audi 200 2,1 10v Turbo
*Uitlaatspruitstuk aangepast van Audi 200 2,3 20v Turbo + voorpijp
*KKK K24 Turbo water- en oliegekoeld.
*Externe wastegate Audi S2/200 Turbo
*Tussenplaat of S2 zuigers+drijfstangen
*Audi 200 2,3 20v Turbo drijfstang + hoofdlagers

Tuurlijk er is nog veel meer nodig, intercooler, dumpvalve, slangen enz. Moet dat nog uitzoeken wat het beste uitkomt.
Ik ga absoluut niet voor serieus boven de 200 pk. Das is me momenteel nog even wat te veel van het goede .


Tot de volgende update!!!
__________________
Soon to be turbo-ed!!!


Mijn Rabbit Injection Convertible '82
Reply With Quote