View Single Post
Old 24-11-2006, 21:47
borisgti borisgti is offline
Forum regular

tjah misschien reageerde ik ook wat vel maar goed ik weet wat ik koop en dit was een goede betaalbare basis voor een project. Ik kan wel een auto kopen voor 8 ruggen en dan moet je vervolgens daar veel geld in steken voordat ie eindelijk naar mijn zin is.
het is ook niet de enige vw die hier voor de deur staat (totaal nu 4).
zo hebben wij bv een mk4 1.8 20vt Oettinger voor de deur. is ook leuk speelgoed maar het is niet bijzonder. van buiten lijkt het een normale golf maar tjah als je het gas intrapt.........................
mag ook wel met 240pk

maar om weer terug te komen op de rallye voor het restauren van de auto is money not the issue.
ik heb een budget in me hoofd waar ik net zo goed een nieuwe r32 van kan kopen.
maar dat kan mij niks schelen. zo heb ik voor het spuiten alleen al 7 ruggen uitgetrokken. ik hoop ook dat ie van de zomer al gespoten kan worden.

Inmiddels ben ik de auto aan het strippen en het is absoluut geen miskoop. ik ben wel al een aantal rare dingen tegen gekomen maar dat mag de pret niet drukken. zo is er bv voor het monteren van de antenne het gat vergroot, je zou denken een rond gat maar nee een scheef vierkant gat. geen gezicht en vol roest.

O heb meteen een vraagje, had een rallye orgineel net als een g60 of een gti een mat zwarte band rond het achterraam??
Reply With Quote