Tjah ik ben dan de gene die eigenaar is van de rallye met het beruchte jetta front.
Maar omdat spellen niet mijn sterkste kant is wordt ik kennelijk meteen uitgekafferd voor een mp prutser.
Aangezien die gene mij niet kent en mij dan kan beoordelen dan heb jij vast een paranormale gave........

Trouwens je weet zelf niet eens dat er op het rechter scherm van een rallye een prachtig mooi plaatje zit met het chasis nummer en de as lasten, ik zou je eigen rallye maar eens nakijken of die nog wel orgineel is.
Ik heb deze rallye (gezien de staat en de ontbrekende onderdelen, front, interieur en nog wat kleine andere dingen) voor een prikkie kunnen kopen. Dit was voor mij belangrijk omdat ik geen zin had om te klussen aan een auto die je voor 8 ruggen moet kopen en dan gaat opknappen en dan heeft het vaak ook nog 2 ton of meer gelopen.
Ik heb heel veel gedult in het zoeken naar de onderdelen. Ik begin ook niet eerder voordat ik alle delen bijelkaar heb. En geloof me hoe zeldzaam het onderdeel ook is, ik zal het vinden. Wel heb ik inmiddels het front verwijderd en weg geknikkerd en heb ik de kleine roestdelen in de dorpels aangepakt. De zoektocht naar een edition one interieur met elec. verstelling (was een luxe optie op de rallye) welke ik dan ga bekleden met nieuwe orginele stof is begonnen. Het front is ook niet zo'n probleem aangezien ik bij de plaatselijke dealer een goede korting krijg en ik dus redelijk voordelig een nieuw front kan kopen.
tot zo ver mijn verhaal.
M.vr.gr.
Jelle