
13-11-2006, 08:08
|
 |
Forum junkie
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,601
|
|
Quote:
Originally Posted by -Jens!-
lekker bezig! heb vorige winter eenzelfde kevert onder handen genomen, mijne is alleen niet body off geweest (was niet nodig). is dus leuk om te volgen dit
een paar tips voor je qua laswerk;
-kriksteunen helemaal verwijderen en bodem daar gewoon vlak maken, dingen zijn een grote ellende.
-de kraalranden (waar de rubbers van koffer- en motroklep zitten) zijn ook aardig slecht zo te zien, deze kun je ook gewoon netjes vlak maken en een ''mexico'' stijl rubber aan de kleppen maken. scheelt je een hoop gedoe en staat netter (vind ik)
-het te vervangen plaatwerk erĂ*n lassen en niet overlappen. staat slordig en gaat op den duur toch weer roesten.
greetz jens 
|
Zou je dat ook doen bij nieuwe bodemplaaten waar de kriksteuenen al op zitten?!
Zijn die dingen zo'n ellende ivm de roest die er kan ontstaan?!
Of is het voor het zicht?!
__________________
Grt Frederic.
Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
|
|