View Single Post
Old 03-11-2006, 02:49
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic

Ow ja ik zou sowieso nog even foto's plaatsen van m'n nieuwe daily

Oke, linker- en achterzijde zie je hier al boven en rechterzijde en front bij deze ook even. Frontje gaat er nog uit. Er moet een gewone gril in komen met enkele koplampen en hij moet nog verder verlaagd worden. Hij ligt nu alleen ietsjes lager (ongeveer 20mm) aan de achterzijde door de mk3 poten (Koni's Sport P20 gasgedempt).

Verder, de velgen moeten nog een polijstbeurt hebben en rechterdeur komt een andere in of het moet haalbaar zijn om hem op te lappen. Er zit ook een deukje in de dorpel rechtsachter (zie foto) maar met wat klopwerk is daar al een eind te komen maar dat komt allemaal beetje bij beetje wel want het is m'n daily.

Ik kwam er trouwens ook achter dat er niet het originele PN blok maar een RF blok in ligt, type bak weet ik nog niet want ik kan geen nummer vinden op de bak, ik dacht dat er een 020 bak in lag maar ook dat kon dus best eens veranderd zijn Iemand een idee waar ik dat nummer kan vinden op de bak?

Ook veel prutswerk aan de bedrading trouwens. Hoogstwaarschijnlijk door het uitbouwen van de gasinstallatie die er vanaf het begin ('91) tot 2001 in heeft gezeten.

Voor ik het vergeet, de velgen heb ik dus al veranderd. De velgen die er onder zaten heb ik nu alleen op een foto die 's avonds is gemaakt. Was de dag na het ophalen, ongepoetst en al Zal die foto hier even onder zetten.

Reply With Quote