View Single Post
Old 19-10-2006, 20:39
NickName's Avatar
NickName NickName is offline
Forum Newbee

Default Project "KLM"-bus, '59

Zo, mijn project betreft een DKW Schnellaster uit 1959, en wat schijnt is dat deze van de KLM is geweest.

Ik heb al eens een Thread op Volksforum geopend maar dan in de catergorie watergekoelde projecten. Waar deze ook eigenlijk thuis hoort, en aangezien het daar meer over golfjes gaat voel ik me toch hier meer thuis!http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16378
Zie ook hier voor meer foto`s.
En ik weet het is geen VW laat staan een luchtgekoelde, maar aangezien zijn leeftijd, vorm en omdat ik niet echt een andere site weet waar ik nog meer informatie kan vanaf halen heb ik het hierop maar geplaatst in de hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

De bus is al grotendeels gestript, en ben al voor heel wat verrassingen komen te staan. Zoals veel plamuur, rottigheid, chassis niet meer origineel en ga zo maar verder.

Het id is de bus weer zo origineel mogelijk te maken, dus het liefst met reclame ( als die er al op heeft gezeten ), maar ook daar heb ik nog geen verdere informatie van. Ik heb wel eens met het aviodrome gebeld maar ben ook niet verder gekomen dan dat telefoontje. Ze zouden in de archieven kijken en dan zou ik wel iets horen.

En verder ben ik nog op zoek naar een goede plaatwerker ( regio midden-, noord-limburg ) en een straler.
en de rest komt vanzelf wel, met de tijd. Ik namelijk geen haast ermee.

Dus mochten jullie tips, onderdelen, vragen, enz. hebben dan zijn die altijd van harte welkom.

Zal dit topic wel een beetje bijhouden, maar aangezien de bus niet bij mij om de hoek staat ( namelijk 3 kwartiertjes rijden en ook niet super veel tijd heb ) zal dit niet iedere dag zijn.
Reply With Quote