View Single Post
Old 13-10-2006, 22:07
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Rutger
gaaf! weer iemand uit de omgeving, zijn er nu nog niet genoeg mensen uit apeldoorn en omgeving om een mini meeting te houden?

Altijd leuk Zal bij mij dan met de nieuwe mk2 worden denk ik.

Quote:
succes met deze golf, mooi dat je er weer wat van gaat maken!

Jazeker (anderen ook thnx trouwens), gaat nu wel wat langer duren maar ik heb geen haast.

Vanavond, zoals ik zei, wezen kijken voor een andere mk2 (1.6 CL benzine, een Madison van januari '91). Ook wit en ook nog wel werk aan maar leuk ding voor tweede project
Ga 'm dinsdag ophalen, is nu nog de daily van de vorige eigenaar en hele stereo boel moest er nog uit.

Zit wat werk aan de body (slecht plekje net voor 't linker achterwiel op t scherm) en ik wil even de remmen, schokbrekers etc. z.s.m. onder handen nemen. Hij staat al wel op 195/45-15 maar nog niet verlaagd.

Remmen zitten wat diep en niet echt hard voor mijn gevoel maar hij heeft al wel nieuwe schijven + blokken voor. Misschien niet goed ontlucht ofzo.
O ja, temp meter in dash deed t niet maar de fan slaat wel op tijd aan en uit. Moet ik dinsdag eerst maar eens even naar kijken.

Hoort bij zo'n Madison trouwens zo'n gti grilletje met dubbele lampen? Vind zelf enkele mooier maar dat hoort dan allemaal bij 't nu tweede project
Zal er zsm even foto's van plaatsen.
Reply With Quote