05-10-2006, 20:14
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
ik heb van de week een setje subs binnengekregen (gebruikt) van pioneer
op zich nix bijzonders, maar ik moest onderdelen kwijt, iemand anders moest van zijn subs af, ruilen was n optie... vandaar
het gaat om een setje TS-W203F
350W max - 120W RMS
kan iemand me vertellen of dit een beetje goed spul is?
ik vraag dit vooral omdat ik alweer een andere sub heb gezien, of eigenlijk twee
het gaat hierbij om een setje Kicker C10 subs, op aanraden van enkelen hier heb ik effe naar dit merk gekeken en een goedkoop setje gevonden
ik wilde dan miss die pioneers weer doorverkopen, aan mn broertje geven, of miss in de auto erbij zetten
is het mogelijk (en heeft het nut) de pioneers naast de kickers te zetten, of de kickers in de koffer te gooien en de pioneers ergens voorin?
en wat is aan te raden mbt versterker? moet de versterker een hogere RMS waarde hebben dan de speakers, of juist andersom?
heeft er trouwens iemand ervaring met een van deze twee subs, dan zou ik graag horen wat jullie er van vinden
thx!
edit: nog effe dr bij zetten dat die Kickers een RMS waarde hebben van 150 watt, en maximaal op 300 zitten
ik dacht dat het eerst om de CVR ging, maar was niet zo, maar de prijs blijft nog steeds gunstig...
of zou ik juist beter een 10 inch uit de CVR-serie kunnen pakken?
|