View Single Post
Old 04-10-2006, 23:57
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Airrider
Even over de Raceland spruitstukken: op deze spruitstukken zit 5 jaar fabrieksgarantie dus met de kwaliteit zit het wel goed. Bovendien is het materiaal T304 RVS dus hetzelfde als Supersprint gebruikt. De reden dat ze bij ons een heel stuk goedkoper zijn dan bij Supersprint is dat wij er vele malen meer laten produceren dan dat zij doen. tevens proberen wij de prijzen een beetje betaalbaar te houden zodat iedereen een dergelijk spruitstuk kan aanschaffen en het niet iets is voor de happy-few. We hebben er reeds ontzettend veel verkocht waarbij er geen terugkomen. Dit zegt wel iets over de pasvorm en kwaliteit dacht ik. Een flexibel deel zoals bij het originele spruitstuk ontbreekt maar dit wordt opgevangen door de conische ring en de bouten met veren die het geheel nog laten bewegen. Als er nog vragen zijn kun je me bereiken via info@streetperformance.nl

Ik ben het helemaal met Marc eens; de spruitstukken van Raceland zijn van goede kwaliteit.
Ik hebzelf eerlijk gezegd het vermoeden dat het dezelfde spruitstukken zijn.
Wat ik erg jammer vindt is dat Ralph niet gewoon even terug gekomen is bij mij met dit verhaal...IK heb hem nl. het spruitstuk verkocht!
Ik heb het spruitstuk zelf onder een Golf 3 uitgehaald die ik ingeruild had.
Het spruitstuk is van Supersprint, ik heb 'm nl. ooit zelf nieuw geleverd.
Aan het einde van het spruitstuk zit gewoon een flexibel deel, een knikstuk, dezelfde die aan de originele voorpijp zit.
Deze wordt met een metalen pakkingring aan de org. kat bevestigd.
Het spruitstuk kan dus gewoon bewegen net als een org. spruitstuk.
De reden dat deze er aan gelast zit is dat de Golf 3 waar het spruitstuk op zat heeft enige tijd zonder kat gereden....de vorige eigenaar heeft deze er later weer aan laten lassen toen hij er achter kwam dat een 95er Golf toch echt niet door de APK komt zonder kat.....
Ik vindt het jammer dat iemand die bij mij iets besteld met dit soort vragen niet gewoon bij mij terugkomt.
Ik heb Ralph zelfs nog zonder kosten een kat. van een 90 pk Golf 3 toegestuurd omdat zijn eigen kat. niet paste...
Jammer allemaal, ik heb een zeer goede naam en sta niet als oneerlijk, onbetrouwbaar of onredelijk bekend...