18-09-2006, 21:23
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Sponze®
Hey Alex
Nog leuk om even gepraat te hebben
aan het einde van de meeting
WC's nemen we mee als discussiepunt
naar de volgende vergadering! Komt
volgend jaar zeker goed!
Sorry voor het ongemak 
|
@Sponze: Was niet echt een punt van kritiek hoor die wc, als ik het kwijt moet raak ik het toch wel kwijt, ik heb mezelf buitengewoon vermaakt. Maar inderdaad toch nog even gepraat aan het einde van de meet, en wat ik tegen jou en je zwager(geloof ik) zei, volgend jaar is het terrein dik te klein en dat is alleen maar goed hoor. Al moet ik zeggen heb nog een hoop verdwaalde golfjes 1 op de meetingfoto's van VW Forum gezien(die snappen het denk ik nog niet  ).
[/QUOTE]
@Einzer: He Alex, ik heb je auto wel gespot, en heb jou achteraf ook wel zien lopen, maar ja als ik je "harses" niet ken, dan is het moeilijk babbelen. Volgende keer dan maar ff op de 4e MK1 meet !!!!  [/QUOTE]
@ LRR, fred ik weet/wist ook begod niet wie (welke "Harses") jij was dus dat moeten we inderdaad de 4e mk1 meet maar eens doen ja. En euh wat hebben die broodjes beenham met die plee te maken, of krijg jij soms last van Hamburgers  .
Ik heb wel René nog gesproken, die heeft trouwens nog niet gereageerd hier, René waar zit je. 
|