Quote:
Originally Posted by Toink
Yal, leuk dat je naar NL komt, natuurlijk ben je van harte uitgenodigd om een keer te komen o-h'en  . Ja, ik heb goeie zin, hele goeie zin. Mijn GTI heb ik net opgehaald in Arnhem voor een dag [morgen gaat ie terug voor...] Wát heb ik een heerlijk partijtje gescheurd met die wagen. Hij heeft nog nooit zo goed gereden en ook het geluid is nu wat anders... veel lekkerder loopt ie gewoon!
Zoals ik al zei gaat ie morgen terug voor een andere versnellingsbak en dan gaat er ook iets anders aan gebeuren... iets groots! ik kan niet wachten!
|
keertje o-h'en is altijd leuk

en lijkt me zeker leuk.
Mijn gti blijft helaas voorlopig hier staan, geen droge plek in NL om m te stallen.
Mijn versnellingsbak maakt herrie in de 4de versnelling en moet ook uit elkaar, en de koppeling is ook aan vervanging toe.
Is zeer waarschijnelijk de orginele koppeling, want alle bruine tie wraps zaten er nog. Zelfs de koelslangen uit 1983 zaten er nog op.
En ben benieuwt wat r voor iets groots aan je gti gaat gebeuren
Ikke wil ook nog ff lekker gaan trappen, met t spaghettie spruitstuk en hogere compressie klinkt mn blokkie nog lekkerder! En euro 98 is ineens met 12cent verlaagd hier, en kost nog maar 1,15euro.
Met een beetje mazzel ga ik nog ff wat peut erdoor heen jagen, tank is zo leeg met die bergen en bochtige weggetjes hier
En zuipen doet een DX wel met een zware rechtervoet, de 16v waren toch wel wat zuiniger.
grtn yal