Quote:
Originally Posted by snellesjaak
Goed om te zien dat je kwaliteit hoog in het vaandel hebt staan. Door zelf alles te doen weet je zeker dat het gebeurt zoals jij het graag wilt hebben en kan je aanpassingen tijdens het opbouwen makkelijk doen.
Hoe bevalt de motor na de aanpassingen die je hebt verricht?
|
Gaan ontzettend veel uren in zitten, zeker als je de wielkasten in kleur wil
Heb vandaag de motor voor t eerst weer in maanden gestart, (auto zit bijna weer in elkaar) en moest ff voelen en horen hoe dat loopt.
Na 4000km gereden te hebben staat t oliepeil ook nog steeds op max en is nog mooi geel.
De reden van de koprevisie was t olieverbruik langs de kleppen, onderblok is nog top na 128 000 orginele km en de compressie ook
Hij reageert ook lekker fel op gas.
Kop was iets krom doordat ie warm was geworden, en de koppakking zo goed als door. Dus een koudere thermostaat gemonteerd inlc. thermocontact en verder alle slangen, radiateur en alles nieuw gemonteerd.
Ook deed de thermostaat in t olie filterhuis t niet meer goed, dus ook maar vervangen. Temperatuur blijft heel goed nu, en kan de verwarming nu uitlaten als ik ff flink doorijd.(niet te doen rijden hier met verwarming aan)
Ook heb ik weer een rotor weer gemonteerd met toerenbegrenzer.
Hoop dat ik eind volgende week de weg weer op kan, en me weer eens kan uitleven

.
Moet de deuren nog afbouwen, rubbers monteren en lijmen, zoek nog nette deurpanelen zonder gaten en een zwarte strippen set.
En dan ooit t dashboard vervangen,

een debiel had er een alarm op geschroefd, op t dashborad ja

en zitten dus lelijke gaten in.