Thread: '77er Golf LS
View Single Post
  #26  
Old 03-09-2006, 22:33
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default

@ Lennart: heb ik idd een keer op een plaatje gezien dacht ik!

Okay, heb dit weekend weer wat kleine dingetjes gedaan aan het autootje! Ik heb de chrome lijstjes voor op de dorpels gemonteerd, dmv 12 klipjes die ik bij de dealert heb gehaald voor € 0,20 each en dus niet bij Golf1onderdelen, want daar kosten ze gewoon € 0,60 each .... afzetters!
Maare...ziet er goed uit die lijstjes !


Ook heb ik het verroeste eindstukkie van de uitlaat opgeschuurd en gepolijst. WAS namelijk het enige aan de auto wat roest vertoonde....en dat ken natuurlijk echt niet! Heb er btw alleen vandaag van kunnen genieten.....want door de weeks zie ik de auto niet (staat in de loods) en volgend weekend komt er een hoogglans rvs eindstuk op, met dezelfde of één cmtertje meer diameter.


Tot slot heb ik de achterknipperlichten heel ligtjes rood getint. Ziet eruit alsof het origineel zo hoort, mooi gelukt en echt een verbetering! Want kijk, als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het oranje kleurige knipperlichten....JAA, ook op een oldtimert!!


Helaas heb ik (nog) geen foto's van deze schitterende vorderingen.


Ben vandaag btw naar het treffen in Duren geweest, vind ik altijd wel een leuke meeting! Ik heb weer eens mazzel gehad.....heb daar voor € 30,- een chrome golf 1 voorbumper, in mooie staat en compleet met knippers op de kop getikt! heb ik een reserve....want ja voor dat prijsje kun je hem natuurlijk niet laten liggen he!

mzzl
Reply With Quote