View Single Post
Old 25-08-2006, 20:42
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor

Na een zeer lange stilte toch nog een kleine update.

Ben hier en daar een paar onderdelen aan het verzamelen voor de golf.

2 deuren van het correcte bouwjaar had ik al gevonden.

Helaas was de gladde kap niet helemaal 100% meer. Deze wilde ik eerst proberen te maken maar met een gelukje ben ik tegen een gladde kap aan gelopen tegen een niet al te hoge prijs.

foto:

Ook heb ik nog een in goede staat verkerende setje Happich klapraampjes gekocht.

Ze zien er een beetje slecht uit op de foto, maar in het echt zijn ze nog in goede staat.

De bedoeling is om de golf eerst een tijdje te stallen omdat ik er gewoon weg nu geen tijd voor heb om een complete restauratie uit te voeren.

Aangezien de golf in een niet al te goed isolerende schuur komt te staan ben ik begonnen om iig het interieur te verwijderen.

sorry voor de slechte foto.

Helaas ben ik er nog niet over uit wat ik met het interieur doe. Ik vind zelf het originele bruine interieur ook super mooi. Maar uiteraard ben ik ook een voorstander van originaliteit.
Dus ik zit nog te twisten om dit interieur weer origineel over te laten trekken, of toch maar te kiezen voor het bruine interieur.

Toen ik bezig was met het verwijderen van het interieur. Kwam ik er achter dat de isolatie toch wel heel nat/vochtig was. Dus dit heb ik ook gelijk verwijderd.
Het is nog niet helemaal brandschoon, maar het begin is er. Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat het qua roest nu nog 100% mee valt.
Maar zoals zovelen van jullie weten. Wacht maar tot de auto verder gestript wordt.

Het lijkt roest wat je bij het voetengedeelte ziet, maar dit is nog steeds de isolatie wat nog verwijderd moet worden.

Uiteraard hier en daar wel een beetje oppervlakkige roest. Maar voor zover nog niks om me zorgen over te maken. (dat komt nog wel )

Tot zover de kleine update.
Reply With Quote