Ook maar direct een nieuwe stuurhuis gekocht, voor het geld hoef je het niet te laten vind ik. Ik was nog geen 150 euro kwijt.
Ik moest al 2 nieuwe stuurarmen en die kosten bij elkaar ook al 80 euro.. Dan koop ik liever direct een nieuwe.

Voor de achteras heb ik 2 nieuwe 38mm remklauwen (passat 32b) gekocht, nieuwe blokken, schijven lagers, handremkabels. De overige achteras onderdelen worden morgen weg gebracht om te poedercoaten.
Rondom heb ik nieuwe koni geel schokbrekers liggen met Intrax veren, Voor zitten er Bonrath domelagers op. Ik wil alleen nog hardere rubbers voor in de achter schokbrekers kopen. (de voor schokbrekers en veren ga na het omkeuren de verkoop in)
Uitlaat heb ik nieuw gekocht uit een magazijn opruiming in duitsland. Lag er al ruim 20 jaar.
De komende week (of weken) ga ik bezig met het interieur en de kabelboom afbouwen.
Ik moet de schakeltoren van de G60 bak die van Ries afkomt nog pas maken en ook de gaten in de firewall maken voor de schakelkabels.
Dan de Recaro's uit de Golf in de Jetta zetten, mijn sportstuurtje overhangen en naar de RDW voor het omkeuren.
Ik hou jullie wel op de hoogte met foto's en tekst.