Thread: Golf I gezocht!
View Single Post
Old 15-08-2006, 18:41
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by CPP
@ type 17: heb die kerel vandaag gebeld...hij is de 2e eigenaar, auto is altijd onderhouden bij VW dealert in Maasbracht en is helemaal hard! Ook op de bekende punten, alleen a stijl en wielrand achter zit iets roest maar niet door. als ik deze onder de 2k kan hebben, dan heb ik daar denk ik wel een goed karretje aan! Maar ja, eerst as zondag maar eens ff live checken.

Als zo een oude auto van de 2e eigenaar is, en altijd bij een VW-dealer onderhouden is, zegt allemaal niets! Aan de telefoon kunnen ze je van alles over de toestand van een auto wijsmaken, ik heb daar zelf negatieve ervaring mee, zogenaamd geen, of maar weinig roest, tot dat je de auto zelf hebt gezien.....A stijl en wielranden behoren trouwens tot de bekende Golf 1 roestpunten, en als vooral bij deze bouwjaren,`80 en eerder, roest zit op de A-stijl, dan is het meestal door, en dat wordt lastig om te (laten) repareren, deze auto heeft trouwens ook al een voorschade gehad.....
ik kan me vergissen, maar ik denk dat je deze maar beter moet laten staan, moet je naderhand veel in gaan investeren.