Dit verzoek vind ik eigenlijk niet meer dan logisch en bovenal erg fijn.
Ik heb zelf dyslexie (en niet dislectie of weet ik veel hoe anderen dan allemaal spellen. Paar jaar terug bestondt trouwens ook alleen
www.dyslexie.nl dus als je zo dyslectisch als een deur bent kon je mooi niet op de website komen

, nu dus wel. Maargoed dat terzijde).
Het ergste aan dyslexie, vind ik, is het feit dat ik soms worden weglaat. Ergens tussen mij gedacht en pen/toetsenbord gaat het fout en dan begrijp ik er ook helemaal niks meer van als ik het nalees.
Verder de spelling, ik ken de regels maar kan ze nog steeds niet automatisch toepassen (dus d & t gebeuren). Dit kost me erg veel moeite en doe ik daarom alleen bij rapporten die ik schrijf.
Als ik dan een post van iemand lees die ik niet begrijp doordat het een stuk tekst van 15 bij 5 cm is zonder hoofdletters of punten ga ik deze altijd aanpassen, zodat er gewoon leesbare zinnen staan.
Dat is dus waardeloos, iemand anders zal dit niet doen en de post links laten liggen. Terwijl je misschien wel kon helpen of er iets zinnigs in die post stond
Dus graag hoofdletters, punten, komma's tremas (hoe spel je dat dan weer) gebruiken!
Ohw en VW Roadwarrior, je vergeet zelf hoofdletters. Maar mag ik van je controle aanbod gebruik maken en al mijn rapporten en verslagen ter controle naar jouw sturen
EDIT: zie daar ging het alweer fout, moest gedachten en pen... zijn!