Quote:
Originally Posted by Arnaud
|
over MARK1 en afkortingen gesproken...
moeten we nou ook in plaats van (i.p.v.) mk1 mark 1 gaan schrijven?
't zijn vooral de onduidelijke aan een stuk geschreven zinnen die t hier zo onduidelijk maken, niet de afkortingen als
iig of
miss.
PB en MK zijn voor niet-forummers ook onduidelijk, en sommige volkswagen liefhebbers weten nog niet eens helemaal waar mk voor staat (kijk maar eens hoeveel golf type 3-tjes d'r dagelijks voorbij komen). 't is hier gewoonte, net als op ALLE andere forums, om afkortingen te gebruiken. moeten we dan 'n lijstje gaan maken met wele afkortingen wel geaccepteerd worden en welke niet? en wie bepaald dit?
naast de lange-zinnen-schrijvers zijn dr ook nog n paar die 't nodig vinden hun zinnen te herschrijven. hiermee bedoel ik dat d'r nogal wat zinnen in topics staan die aanvankelijk klopten, maar waarbij de schrijver achteraf nog wat dure woorden heeft geprobeerd te implanteren waardoor 't allemaal een grote onduidelijke brei wordt.
't gebruik van schuttingtaal zal niet positief aan de sfeer bijdragen (en ik ben daar in mijn forum-begin ook al op gewezen) maar dat we woorden als HOK een BARREL moeten censureren, en we sl0pel niet mogen gebruiken gaat wel erg ver.
als 'n opel-rijder 't nodig vindt namen te verzinnen voor m'n golfje doet ie dat maar, 't zal mij weet ik waar roesten. andersom 'tzelfde.
ik zal wel weer flink op m'n deksel krijgen, maar doe t dan tenminste met zinnen met interpunctie en leesbaarheid