Quote:
Originally Posted by Berserker
Sorry Luuk maar we zitten hier niet op school en ik vind zolang het duidelijk leesbaar is met genoeg leestekens en dus niet gewoon 1 lap tekst dat die afkortingen de normaalste zaak van t wereld wijde web zijn. Kijk ik ben ook niet van de msn generatie, maar ik heb eigenlijk nog nooit commentaar gehad op mijn taalgebruik.
En hoofdletters en punten gaat erg ver als t duidelijk geschreven is, t blijft een forum vooor t plezier en als we rekening moeten gaan houden met alle grammaticale en (nieuwe) spellingsregels dat de fun er snel vanaf is.
Jouw reactie op de post van roadwarrior slaat naar mijn mening nergens op, aangezien iedereen maar dan ook iedereen dit stuk tekst duidelijk kan lezen, alsof hoofdletters zo'n verschil zou maken 
|
hier ben ik het mee eens...
mijn topics zijn altijd in het nederlands..
ben wel een voorstander van het bannen van msn taal.
maar dan geld dit hopenlijk ook voor het zogenaamde speeders wat vw leusden vaak gebruikt..
weet je wat.maak mij moderator en dan ga ik alle berichten wissen waar een typfout in staat...
kan je verzekeren dat het volksforum dan op de fles gaat..
net wat ik zeg.msn taal groot gelijk.
maar als een tekst duidenlijk is met een paar typfoutjes waarom zitten te zeuren.
zoek dan een forum op waarbij als je een topic of een reply post automatisch de tekst gekeurd word op typ/spel fouten..
iemand die 10 of 20 jaar geleden naar school is geweest is niet op de hoogte van de moderne spel procedures.
zet hier maar eens een leeraar neer..kan 80% van de topics weg....